729 376 758 | shop@modamart.eu

Regulamin sklepu internetowego

 Regulamin

Sklep internetowy MODAMART działający pod adresem https://modamart.pl

Kontakty do sklepu można nawiązać pod e-mailem office@modamart.eu lub pod numerem telefonicznym 729-376-758

1. Definicje

Do niniejszego regulaminu, stosowano następujące terminy :

1) Kupujący - osoba fizyczna, lub osoba prawna

(2) Kodeks cywilny - ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (Dz.U.1964.16.93),

(3) Konsument - osoba fizyczna, dokonująca zakupów w Sklepie w zakresie niezwiązanym bezpośrednio z jego działalnością gospodarczą albo zawodową.

4) Regulamin - regulamin niniejszy,dostępny pod adresem https://modamart.pl/regulamin.html

5) Sklep - sklep internetowy działający pod adresem https://modamart.pl .

6) Sprzedawca - MODAMART INTERNATIONAL LLC, z siedzibą w stanie Delaware pod adresem Foulk Road 910 lokal 201 Wilmington 19803, z numerem NIP : 35-2639072 , wydanym przez urząd fiskalny w USA . Adres w Polsce : 02-013 Warszawa ul.Lindleya 16

7)Dostawca - osoba fizyczna lub osoba prawna ,która oferuje produkty na stronie Sklepu

2 . Postanowienia wstępne

1. Sprzedawca prowadzi sprzedaż detaliczną, świadcząc jednocześnie na rzecz Kupujących usługi drogą elektroniczną. Za pomocą Sklepu, Kupujący może kupować produkty oferowane przez producentów z całego świata .

2.Regulamin określa zasady i warunki korzystania z Sklepu, a także prawa i obowiązki Sprzedawcy i Kupujących.

3.Do korzystania ze Sklepu, w tym w szczególności do dokonania zakupu w Sklepie, nie jest konieczne spełnienie szczególnych warunków technicznych przez komputer lub inne urządzenie Kupującego. Wystarczające są:

1) dostęp do Internetu,

2) standardowy system operacyjny,

3) standardowa przeglądarka internetowa,

4) posiadanie aktywnego adresu e-mail.

5. Kupujący nie może dokonać zakupu w Sklepie anonimowo ani pod pseudonimem.

6. Wszystkie ceny produktów podane na stronach Sklepu są cenami brutto.

3. Usługi świadczone drogą elektroniczną

1.Za pośrednictwem Sklepu, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego usługi drogą elektroniczną.

2.Podstawową usługą świadczoną drogą elektroniczną na rzecz Kupującego przez Sprzedawcę jest umożliwienie Kupującemu złożenia zamówienia w Sklepie. Złożenie zamówienia możliwe jest bez konieczności założenia konta w Sklepie.

3.Jeżeli Kupujący zdecyduje się założyć konto w Sklepie, Sprzedawca świadczy na rzecz Kupującego również usługę drogą elektroniczną polegającą na założeniu i utrzymywaniu konta w Sklepie. W koncie przechowywane są dane Kupującego oraz historia złożonych przez niego zamówień w Sklepie. Kupujący loguje się do Konta z wykorzystaniem swojego adresu e-mail oraz zdefiniowanego przez siebie hasła.

4.Założenie konta w Sklepie odbywa się poprzez wypełnienie i przesłanie, za pomocą automatycznego mechanizmu Sklepu, formularza rejestracyjnego. Z chwilą przesłania formularza rejestracyjnego, między Kupującym a Sprzedawcą zawierana jest umowa o prowadzenie konta w Sklepie. Umowa zawierana jest na czas nieokreślony, a Kupujący może tę umowę wypowiedzieć ze skutkiem natychmiastowym w każdej chwili, usuwając konto.

5.Usługi świadczone są drogą elektroniczną na rzecz Kupującego nieodpłatnie. Odpłatne są natomiast umowy sprzedaży zawierane za pośrednictwem Sklepu.

4. Składanie zamówienia

1.Kupujący może złożyć zamówienie jako zarejestrowany klient albo jako gość.

2.Zarejestrowanym klientem jest Kupujący, który posiada konto w Sklepie. Kupujący może założyć konto klikając ikon Klienta w nagłówku strony lub w trakcie składania zamówienia.

3.W celu złożenia zamówienia, Kupujący zobowiązany jest podjąć następujące kroki:

1)wybrać produkt lub produkty będące przedmiotem zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Do koszyka",

2)z widoku koszyka kliknąć w przycisk „Zamawiam",

3)wypełnić formularz zamówienia bez zakładania konta lub logowania się do konta – tylko, jeżeli Kupujący nie zalogował się do swojego konta przed rozpoczęciem składania zamówienia,

4)wybrać sposób płatności i sposób dostawy za zamówienie,

5)wypełnić adres dostawy ,

6)zapoznać się z Regulaminem i go zaakceptować - Kupujący akceptuje Regulamin tylko, jeśli zapoznał się z jego treścią i rzeczywiście akceptuje jego postanowienia; akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, ale niezbędna do złożenia zamówienia,

7)kliknąć w przycisk „Zamawiam i płacę".

4.Jeśli Kupujący wybrał metodę płatności za zamówienie w postaci płatności PayU lub PayPal, po kliknięciu w przycisk „Zamawiam i płacę" Kupujący zostanie przeniesiony na stronę transakcyjną pośrednika płatności celem dokonania płatności za zamówienie. Po dokonaniu płatności, Kupujący zostanie zwrotnie przekierowany na stronę Sklepu z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Z tą chwilą umowę sprzedaży produktów objętych zamówieniem uważa się za zawartą między Kupującym a Sprzedawcą.

5.Jeśli Kupujący wybrał metodę płatności za pobraniem, po kliknięciu w przycisk „Zamawiam i płacę" zostanie przeniesiony od razu na stronę z potwierdzeniem złożenia zamówienia. Z tą chwilą umowę sprzedaży produktów objętych zamówieniem uważa się za zawartą między Kupującym a Sprzedawcą.

6.Zlecając zamówienie Kupujący upoważnia Sklepu do kupowania i odsprzedania mu ten produkt od Dostawcy z ceną widoczną na stronie.Cena jest naliczona stawką VAT według lokalizacji Dostawcy.Sklep tylko zarabia na prowizję od Dostawcy wystawiając Kupującemu fakturę całej wartości transakcji z kosztem wysyłki. 

5. Formy dostawy i metody płatności

1.Wszystkie zamówienia składane w Sklepie dostarczane są Kupującemu za pośrednictwem firmy kurierskiej.

2.Termin i koszt dostawy zależy od lokalizacji dostawcy :

    Miejsce

    wysyłki

  Wartość zamówień

   Przewoźnik

    Czas dostawy

  Koszt dostawy

  Sposób  płatności

Polska

 

   

   < 100 zł

 

Pocztex 48

Kurier

   2-3 dni

    12,99 zł

PayU , PayPal

    16,99 zł

Za pobraniem

Pocztex 48

Odbiór w punkcie

   2-3 dni

    11,99 zł

PayU , PayPal

    13,99 zł

Za pobraniem

Kurier DPD

   1-2 dni

    13,99 zł

PayU , PayPal

    18,99 zł

Za pobraniem

Paczkomaty 24/7

   3-4 dni

    10,99 zł

PayU , PayPal

    12,99 zł

Za pobraniem

  

   >=100 zł

Pocztex 48

   2-3 dni

   

   0,00 zł

   

PayU , PayPal

Paczkomaty 24/7

   3-4 dni

   Niemcy

DPD Courier

   4-5 dni

  39,99 zł

 

PayPal

   Wielka

   Brytania

GB Royal Mail

  44,99 zł

3.Kupujący ma do wyboru następujące metody płatności za zamówione produkty:

1)płatność za pobraniem,

2)płatność za pośrednictwem PayU,

3)płatność za pośrednictwem PayPal.

6. Realizacja zamówienia

1.Po złożeniu przez Kupującego zamówienia zgodnie z procedurą opisaną w § 4 Regulaminu, na adres poczty elektronicznej Kupującego zostanie wysłane potwierdzenie zamówienia.

2.Realizacja zamówienia polega na jego przygotowaniu do wysyłki do Kupującego. Zamówienie uważa się za zrealizowane z chwilą przygotowania zamówienia do wysyłki.

3.Czas realizacji zamówienia nie powinien przekroczyć 15 dni roboczych.

4.Po zrealizowaniu zamówienia Sprzedawca prześle na adres poczty elektronicznej Kupującego potwierdzenie realizacji zamówienia i rozpocznie wysyłkę zamówienia do Kupującego.

7. Odstąpienie od umowy Konsumenta

1.Konsument, który zawarł ze Sprzedawcą umowę na odległość, ma prawo odstąpić od umowy bez podawania przyczyny w terminie 14 dni od dnia objęcia w posiadanie kupionych rzeczy.

2.Aby odstąpić od umowy, Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia - na przykład pismo skanowane lub zrobione zdjęciem wysłane pocztą elektroniczną lub drogą SMS-a do nas.

3.Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy, dostępnego pod adresem https://modamart.pl/zwrot

4.Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania przysługującego Konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

5.Konsument ma obowiązek zwrócić produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze rzecz. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem

6.Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy lecz według polityki Sklepu ,w której satysfakcja Klienta jest priorytetem , więc w przypadku zwrot jest spowodowany z niezadowolenia jakości produktu  Sklep ponosi ten koszt.

7.W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Konsument nie poniesie żadnych opłat w związku z formą zwrotu płatności.

8.Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem.

9.Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

8. Wymiana towaru dla konsumenta

1.Dla wygody Klienta wszystkie wymiany towaru odbywają się poprzez dokonanie zwrotu i samodzielne złożenie zamówienia na nowy towar poprzez sklep internetowy.

2.W przypadku wymiany koloru lub rozmiaru tego samego modelu Sklep udziela klientowi bezgotówkową wymianę towaru.Klient płaci tylko za wysłanie wymienionego towaru.Instrukcję i formularz znajdzie się pod linkiem  www.modamart.pl/wymiana

9Odpowiedzialność za wady

1.Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu produkt wolny od wad.

2.Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady).

3.Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, Kupujący może:

1)żądać wymiany produktu na wolny od wad,

2)żądać usunięcia wady,

3)złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,

4)złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.

4.Jeśli Kupujący stwierdzi wadę produktu, powinien poinformować o tym Sprzedawcę, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.

5.Kupujący może skorzystać z formularza reklamacyjnego, dostępnego pod adresem https://modamart.pl/reklamacja

6.Kupujący, który wykonuje uprawniania z tytułu rękojmi, może na koszt Sprzedawcy dostarczyć wadliwy produkt na adres Sprzedawcy : 02-013 Warszawa ul.Lindleya 16

7.Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji.

8.Szczegóły dotyczące rękojmi Sprzedawcy za wady regulują przepisy Kodeksu cywilnego (art. 556 – 576).

10. Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń

1.Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku ze sprzedażą towarów na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.

2.Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Między innymi, Konsument ma możliwość:

1)zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy sprzedaży,

2)zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Kupującym a Sprzedawcą,

3)skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów.

3.Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl

4.Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr

11. Postanowienia końcowe

1.Regulamin jest stosowany także do innych krajów na terenie Unii Europejskiej.

2.Regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji na stronie internetowej Sklepu.

3.Sprzedawca zastrzega sobie możliwość zmian w Regulaminie.


10%

rabatu za zapisanie się na newsletter